BLUE PRINT
- BLP ADA100104
- KOREK SPUSTOWY OLEJU MITSUBISHI (!) ECLIPSE 2.0i Coupe 1995-96
Długość [mm]: 22 | średnica zewnętrzna [mm]: 23 | Wymiar gwintu zewnętrznego: M14 x 1,5 | Długość gwintu [mm]: 11 | Rozmiar klucza: 17 | Kształt łba śruby / nakrętki: Sześciokąt zewnętrzny | Długość śruby pod główką [mm]: 11 | Ciężar [kg]: 0,04 | Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym |
BLUE PRINT
- BLP ADT30101
- KOREK SPUSTOWY OLEJU (!) TOYOTA AURIS, AVENSIS COROLLA ZASTOSOWANIE WG. KATALOGU
Długość [mm]: 21 | średnica zewnętrzna [mm]: 22 | Wymiar gwintu zewnętrznego: M12 x 1,25 | Długość gwintu [mm]: 9 | Rozmiar klucza: 14 | Kształt łba śruby / nakrętki: Sześciokąt zewnętrzny | Materiał: Stal | Powierzchnia: ocynkowany | Długość śruby pod główką [mm]: 11 | Ciężar [kg]: 0,03 | Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym |
BMW
- BMW 17111437359
- ŚRUBA BMW E46 320 KOREK SPUSTOWY CHŁODNICY
FEBI BILSTEIN
- FEB 05280
- KOREK SPUSTOWY UKŁADU CHŁODZENIA AUDI VW (!)
Długość [mm]: 11 | Wymiar gwintu zewnętrznego: M10 x 1 | Jakość/Klasa: 5.8 | Rozmiar klucza: 5 | Kształt łba śruby / nakrętki: Sześciokąt wewnętrzny | DIN / ISO: 908 | Materiał: Stal | Powierzchnia: ocynkowany | Długość śruby pod główką [mm]: 8 | Ciężar [kg]: 0,006 |
FEBI BILSTEIN
- FEB 45618
- KOREK MISKI OLEJU VOLVO (!) C30 2.0 D 2006.10->2013.12
Pokaż składniki zestawuDługość [mm]: 16 | średnica zewnętrzna [mm]: 21 | Wymiar gwintu zewnętrznego: M14 x 1,25 | Długość gwintu [mm]: 10 | Rozmiar klucza: 8 | Kształt łba śruby / nakrętki: Sześciokąt wewnętrzny | Materiał: Stal | Powierzchnia: ocynkowany | Długość śruby pod główką [mm]: 12 | Ciężar [kg]: 0,027 | Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym |
KS TOOLS
- KST 430.1001
- KOREK SPUSTOWY M18 X 1,5 X 27 MM 10CZ KOREK SPUSTOWY M18 X 1,5 X 27 MM 10CZ
Ograniczenia producenta: ALFA | Wymiar gwintu: M18x1,5x27 | Masa [g]: 570 | Kształt łba śruby / nakrętki: Sześciokąt wewnętrzny | Rozmiar klucza: 8 |
KS TOOLS
- KST 430.1062
- KOREK SPUSTOWY M14 X 1,25 X 13 MM 10CZ KOREK SPUSTOWY M14 X 1,25 X 13 MM 10CZ
Ograniczenia producenta: PEUGEOT | Wymiar gwintu: M14x1,25x13 | Masa [g]: 230 | Kształt łba śruby / nakrętki: Sześciokąt wewnętrzny | Rozmiar klucza: 8 |
KS TOOLS
- KST 430.1191
- KOREK SPUSTOWY M20 X 1,5 X 15 MM 10CZ KOREK SPUSTOWY M20 X 1,5 X 15 MM 10CZ
Ograniczenia producenta: SUBARU | Wymiar gwintu: M20x1,5x15 | Masa [g]: 620 | Kształt łba śruby / nakrętki: Sześciokąt zewnętrzny | Rozmiar klucza: 17 |
KS TOOLS
- KST 430.2158
- KOREK SPUSTOWY M16X1,5X13MM 25CZ KOREK SPUSTOWY M16X1,5X13MM 25CZ
Ograniczenia producenta: MERCEDES | Ograniczenia producenta: BENZ | Ograniczenia producenta: RENAULT | Wymiar gwintu: M16x1,5x13 | Masa [g]: 875 | Długość całkowita [mm]: 20 | Kształt łba śruby / nakrętki: wewnętrzny czworokątny | Rozmiar klucza: 8 |
NTY
- NTY BKM-CH-001
- KOREK MISKI OLEJOWEJ Z USZCZELKĄ CHRYSLER VOYAGER 98-, PT CRUISER 00-, JEEP GRAN CHRYSLER VOYAGER 98-, PT CRUISER 00-, JEEP GRAND CHEROKEE 97-01, 09-15, DODGE CALIBER 09- / M14X1.5/
dla numeru OE: 06507741AA | Długość [mm]: 21 | Materiał: Stal | Rozmiar klucza: 13 | Wymiar gwintu: M14X1,5 | Numer seryjny: BKM-CH-001 |
OE2
- OE2 11128-01M05
- KOREK SPUSTOWY OLEJU NISSAN MICRA K11E 08.1992-11.2002, SUNNY N14 10.1990-07.1995, TERRANO
SASIC
- SAS 1630210
- KOREK MISKI OLEJOWEJ PEUGEOT PEUGEOT 205, 305, 405
Długość [mm]: 12 | Wymiar gwintu: M16x1,5 | dla numeru OE: 016393 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
- TRU 02.67.261
- KOREK SPUSTOWY OLEJU MERCEDES KOREK SPUSTOWY OLEJU MERCEDES
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
- TRU 08.10.150
- KOREK MISKI OLEJU BMW KOREK SPUSTOWY OLEJU BMW
dla numeru OE: 11 13 1 273 093 | Wymiar gwintu: M12 x 1,5 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
- TRU 08.18.010
- KOREK SPUSTOWY OLEJU BMW KOREK SPUSTOWY OLEJU BMW
dla numeru OE: 11 13 7 605 018 | Długość [mm]: 12 | Wymiar gwintu: M24 x 1,5 |
VAICO
- VAI 20-1061
- KOREK MISKI OLEJU BMW (!) 8 (E31) 850 i,Ci 1990.04->1999.12
VAICO
- VAI 20-1207
- KOREK MISKI OLEJU BMW (!) 3 (E46) 318 i 1998.02->2005.04
Wymiar gwintu: M12 x 1,5 | Powierzchnia: ocynkowany | Skok gwintu [mm]: 1,5 | Strona zabudowy: po stronie silnika | wymagana liczba: 1 | Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,5 | Kształt łba śruby / nakrętki: Sześciokąt wewnętrzny | Długość gwintu [mm]: 10,5 | Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym | Długość [mm]: 13 | Rozmiar klucza: 17 | Ciężar [kg]: 0,011 | Materiał: Stal |
VAICO
- VAI 20-2913
- KOREK MISKI OLEJU BMW (!) Z4 ROADSTER (E89) sDrive 20 i 2009.05->
Strona zabudowy: po stronie silnika | Długość [mm]: 35 | Ciężar [kg]: 0,01 | wymagana liczba: 1 | Wymiar gwintu: M24 x 1,5 | Gwint zewn. [mm]: M24 x 1,5 | Materiał: Tworzywo sztuczne | Rozmiar klucza: 10 | Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniem | Skok gwintu [mm]: 1,5 |
VAICO
- VAI 25-0438
- KOREK MISKI OLEJU FORD (!) GRANADA (GGTL, GGFL) 1.7 1972.01->1977.08
Powierzchnia: naoliwione | wymagana liczba: 1 | Długość [mm]: 16,5 | Gwint zewn. [mm]: M14 x 1,5 | Kształt łba śruby / nakrętki: Sześciokąt zewnętrzny | Strona zabudowy: po stronie silnika | Wymiar gwintu: M14 x 1,5 | Rozmiar klucza: 13 | Długość gwintu [mm]: 16 | Skok gwintu [mm]: 1,5 | Ciężar [kg]: 0,035 |
VAICO
- VAI 30-2001
- KOREK MISKI OLEJU MERCEDES (!) COUPE (C123) 230 CE (123.243) 1977.03->1985.12
Strona zabudowy: po stronie silnika | Długość gwintu [mm]: 24 | Skok gwintu [mm]: 1,5 | wymagana liczba: 1 | Materiał: Stal | Powierzchnia: ocynkowany | Wymiar gwintu: M14 x 1,5 | Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym | Długość [mm]: 33 | Gwint zewn. [mm]: M14 x 1,5 | Rozmiar klucza: 13 | Kształt łba śruby / nakrętki: Sześciokąt zewnętrzny | Ciężar [kg]: 0,048 |
VAICO
- VAI 30-2002
- KOREK MISKI OLEJU MERCEDES (!) COUPE (C123) 230 CE (123.243) 1977.03->1985.12
Strona zabudowy: po stronie silnika | Długość gwintu [mm]: 12 | Wymiar gwintu: M12 x 1,5 | Powierzchnia: ocynkowany | Długość [mm]: 21 | wymagana liczba: 1 | Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,5 | Materiał: Stal | Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym | Skok gwintu [mm]: 1,5 | Rozmiar klucza: 13 | Kształt łba śruby / nakrętki: Sześciokąt zewnętrzny | Ciężar [kg]: 0,031 |
VAICO
- VAI 40-0751
- KOREK MISKI OLEJU OPEL (!) Universal,
Wymiar gwintu: M14 x 1,5 | Rozmiar klucza: TX 45 | Kształt łba śruby / nakrętki: wewnętrzny Torx | Długość gwintu [mm]: 10,5 | Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym | Skok gwintu [mm]: 1,5 | Strona zabudowy: po stronie silnika | Powierzchnia: pokrycie cynkowo-niklowe | wymagana liczba: 1 | Materiał: Stal | Ciężar [kg]: 0,0427 |
VAICO
- VAI 42-0258
- KOREK MISKI OLEJU TOYOTA (!) COROLLA (_E11_) 1.9 D (WZE110_) 1997.04->2002.06
Powierzchnia: ocynkowany | Strona zabudowy: po stronie silnika | Gwint zewn. [mm]: M10 x 1,25 | Kształt łba śruby / nakrętki: Sześciokąt zewnętrzny | Długość gwintu [mm]: 13 | Ciężar [kg]: 0,2 | wymagana liczba: 1 | Wymiar gwintu: M10 x 1,25 | Rozmiar klucza: 21 | Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym | Skok gwintu [mm]: 1,25 |
VAICO
- VAI 70-0114
- KOREK MISKI OLEJU NISSAN (!) LAUREL (JC32) 2.8 D 1984.11->1990.06