HELLA
- BHS 9NS376747041
- KOREK SPUSTOWY BMW
BLUE PRINT
- BLP ADA100102
- KOREK SPUSTOWY OLEJU CHRYSLER (!) 300C 3.5i 5.7i 6.1i 2005-> JEEP COMMANDER 5.7i -2005->
Długość [mm]: 21 | Wymiar gwintu zewnętrznego: M14 x 1,5 | Rozmiar klucza: 13 | Materiał: Stal | Ciężar [kg]: 0,050 | Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym |
BLUE PRINT
- BLP ADM50102
- KOREK MISKI OLEJOWEJ FORD (!) FIESTA 2008> 1.25i H/b, Van - Mk6
Długość [mm]: 35 | Wymiar gwintu zewnętrznego: M14 x 1,5 | Długość gwintu [mm]: 7 | Jakość/Klasa: 5.8 | Rozmiar klucza: 13 | Kształt łba śruby / nakrętki: Sześciokąt zewnętrzny | Materiał: Stal | Powierzchnia: fosforanowany | Długość śruby pod główką [mm]: 21 | Ciężar [kg]: 0,040 | Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym |
BLUE PRINT
- BLP ADM50103
- KOREK MISKI OLEJOWEJ MAZDA (!) 5 1.6DT MPV 2010>
Długość [mm]: 17 | Wymiar gwintu zewnętrznego: M10 x 1,25 | Długość gwintu [mm]: 10 | Jakość/Klasa: 8.8 | Rozmiar klucza: 21 | Kształt łba śruby / nakrętki: Sześciokąt zewnętrzny | Długość śruby pod główką [mm]: 11 | Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]: 20 | Ciężar [kg]: 0,02 | Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym |
BMW
- BMW 17111437359
- ŚRUBA BMW E46 320 KOREK SPUSTOWY CHŁODNICY
CORTECO
Pokaż składniki zestawuDługość [mm]: 23 | Wymiar gwintu: M14 x 1,5 x 19 | Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym | Rodzaj połączenia: opakowanie konturowe |
FEBI BILSTEIN
- FEB 45618
- KOREK MISKI OLEJU VOLVO (!) C30 2.0 D 2006.10->2013.12
Pokaż składniki zestawuDługość [mm]: 16 | średnica zewnętrzna [mm]: 21 | Wymiar gwintu zewnętrznego: M14 x 1,25 | Długość gwintu [mm]: 10 | Rozmiar klucza: 8 | Kształt łba śruby / nakrętki: Sześciokąt wewnętrzny | Materiał: Stal | Powierzchnia: ocynkowany | Długość śruby pod główką [mm]: 12 | Ciężar [kg]: 0,027 | Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym |
FEBI BILSTEIN
- FEB 47894
- KOREK MISKI OLEJU BMW (!) X1 (E84) sDrive 20 i 2009.03->2015.06
Długość [mm]: 15 | Grubość [mm]: 15 | średnica zewnętrzna [mm]: 37 | Materiał uszczelnienia: EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) | Wymiar gwintu zewnętrznego: M24 x 1,5 | Długość gwintu [mm]: 8,5 | Rozmiar klucza: 10 | Kształt łba śruby / nakrętki: Sześciokąt wewnętrzny | Materiał: Tworzywo sztuczne | Powierzchnia: błyszczący | Długość śruby pod główką [mm]: 11 | Ciężar [kg]: 0,009 | Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym |
TOPRAN
- HP 113 282
- KOREK MISKI OLEJU AUDI 100 (4A, C4) S4 V8 quattro 1990.12->1994.07
Kształt łba śruby / nakrętki: Sześciokąt wewnętrzny | Wersja śruby/nakrętki: Łeb płaski | Wymiar gwintu: M 24 | Skok gwintu [mm]: 1,5 | Długość całkowita [mm]: 27 | Długość gwintu [mm]: 10 | Numer artykułu zalecanego dodatku: 113 281 |
KS TOOLS
- KST 430.1012
- KOREK SPUSTOWY M12 X 1,25 X 13 MM 10CZ KOREK SPUSTOWY M12 X 1,25 X 13 MM 10CZ
Ograniczenia producenta: BMW | Ograniczenia producenta: DAIHATSU | Ograniczenia producenta: LEXUS | Ograniczenia producenta: NISSAN | Ograniczenia producenta: TOYOTA | Kształt łba śruby / nakrętki: Sześciokąt zewnętrzny | Rozmiar klucza: 14 | Wymiar gwintu: M12x1,25x13 | Masa [g]: 250 |
KS TOOLS
- KST 430.1062
- KOREK SPUSTOWY M14 X 1,25 X 13 MM 10CZ KOREK SPUSTOWY M14 X 1,25 X 13 MM 10CZ
Ograniczenia producenta: PEUGEOT | Wymiar gwintu: M14x1,25x13 | Masa [g]: 230 | Kształt łba śruby / nakrętki: Sześciokąt wewnętrzny | Rozmiar klucza: 8 |
MAXGEAR
- MXG 18-0939
- KOREK SPUSTOWY E46 320 KOREK SPUSTOWY CHŁODNICY
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
- TRU 02.43.264
- KOREK SPUSTOWY OLEJU MERCEDES with seal ring
dla numeru OE: 111 997 0330 cpl.1 | Wymiar gwintu: M14 x 1,5 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
- TRU 02.67.261
- KOREK SPUSTOWY OLEJU MERCEDES KOREK SPUSTOWY OLEJU MERCEDES
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
- TRU 08.10.150
- KOREK MISKI OLEJU BMW KOREK SPUSTOWY OLEJU BMW
dla numeru OE: 11 13 1 273 093 | Wymiar gwintu: M12 x 1,5 |
VAICO
- VAI 10-0885
- KOREK MISKI OLEJU VW (!) POLO (6N1) 75 1.6 1994.10->1999.10
Gwint zewn. [mm]: M14 x 1,5 | Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym | Długość [mm]: 29,5 | Wymiar gwintu: M14 x 1,5 | Rozmiar klucza: 19 | Kształt łba śruby / nakrętki: Sześciokąt zewnętrzny | Powierzchnia: pokrycie cynkowo-niklowe | Wersja śruby/nakrętki: z podkładką mocowaną | Długość gwintu [mm]: 22 | wymagana liczba: 1 | Materiał: Stal | Skok gwintu [mm]: 1,5 | dla numeru OE: N 908 132 02 | Strona zabudowy: po stronie silnika | Ciężar [kg]: 0,0637 |
VAICO
- VAI 10-3882
- KOREK MISKI OLEJU AUDI (!) 100 (4A, C4) S4 V8 quattro 1990.12->1994.07
Kształt łba śruby / nakrętki: Sześciokąt wewnętrzny | Długość gwintu [mm]: 11 | Skok gwintu [mm]: 1,5 | Gwint zewn. [mm]: M24 x 1,5 | Wersja śruby/nakrętki: Łeb płaski | Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez pierścienia uszczelniającego | Strona zabudowy: po stronie silnika | Wymiar gwintu: M24 x 1,5 | Powierzchnia: ocynkowany | Ciężar [kg]: 0,052 |
VAICO
- VAI 20-1061
- KOREK MISKI OLEJU BMW (!) 8 (E31) 850 i,Ci 1990.04->1999.12
VAICO
- VAI 20-1379
- KOREK MISKI OLEJU BMW (!) 3 (E30) 324 d 1982.09->1992.03
Rozmiar klucza: 17 | Ciężar [kg]: 0,02 | Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,5 | Długość gwintu [mm]: 16 | Długość [mm]: 20 | wymagana liczba: 1 | Kształt łba śruby / nakrętki: Sześciokąt zewnętrzny | Strona zabudowy: po stronie silnika | Skok gwintu [mm]: 1,5 | Wymiar gwintu: M12 x 1,5 | Powierzchnia: ocynkowany |
VAICO
- VAI 30-2001
- KOREK MISKI OLEJU MERCEDES (!) COUPE (C123) 230 CE (123.243) 1977.03->1985.12
Strona zabudowy: po stronie silnika | Długość gwintu [mm]: 24 | Skok gwintu [mm]: 1,5 | wymagana liczba: 1 | Materiał: Stal | Powierzchnia: ocynkowany | Wymiar gwintu: M14 x 1,5 | Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym | Długość [mm]: 33 | Gwint zewn. [mm]: M14 x 1,5 | Rozmiar klucza: 13 | Kształt łba śruby / nakrętki: Sześciokąt zewnętrzny | Ciężar [kg]: 0,048 |
VAICO
- VAI 30-2002
- KOREK MISKI OLEJU MERCEDES (!) COUPE (C123) 230 CE (123.243) 1977.03->1985.12
Strona zabudowy: po stronie silnika | Długość gwintu [mm]: 12 | Wymiar gwintu: M12 x 1,5 | Powierzchnia: ocynkowany | Długość [mm]: 21 | wymagana liczba: 1 | Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,5 | Materiał: Stal | Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym | Skok gwintu [mm]: 1,5 | Rozmiar klucza: 13 | Kształt łba śruby / nakrętki: Sześciokąt zewnętrzny | Ciężar [kg]: 0,031 |
VAICO
- VAI 40-0750
- KOREK MISKI OLEJU OPEL (!) KADETT C kombi 1.0 1973.08->1979.07
Ciężar [kg]: 0,026 | Gwint zewn. [mm]: M14 x 1,5 | Materiał: Stal | Kształt łba śruby / nakrętki: Sześciokąt zewnętrzny | Skok gwintu [mm]: 1,5 | Wymiar gwintu: M14 x 1,5 | Powierzchnia: ocynkowany | Strona zabudowy: po stronie silnika | Długość [mm]: 18 | wymagana liczba: 1 | Rozmiar klucza: 19 | Długość gwintu [mm]: 12 |
VAICO
- VAI 40-0751
- KOREK MISKI OLEJU OPEL (!) Universal,
Wymiar gwintu: M14 x 1,5 | Rozmiar klucza: TX 45 | Kształt łba śruby / nakrętki: wewnętrzny Torx | Długość gwintu [mm]: 10,5 | Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym | Skok gwintu [mm]: 1,5 | Strona zabudowy: po stronie silnika | Powierzchnia: pokrycie cynkowo-niklowe | wymagana liczba: 1 | Materiał: Stal | Ciężar [kg]: 0,0427 |
VAICO
- VAI 42-0258
- KOREK MISKI OLEJU TOYOTA (!) COROLLA (_E11_) 1.9 D (WZE110_) 1997.04->2002.06
Powierzchnia: ocynkowany | Strona zabudowy: po stronie silnika | Gwint zewn. [mm]: M10 x 1,25 | Kształt łba śruby / nakrętki: Sześciokąt zewnętrzny | Długość gwintu [mm]: 13 | Ciężar [kg]: 0,2 | wymagana liczba: 1 | Wymiar gwintu: M10 x 1,25 | Rozmiar klucza: 21 | Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym | Skok gwintu [mm]: 1,25 |