Produkty 2
FEBI BILSTEIN
- FEB 107977
- SIMMERING FIAT (!) ULYSSE (220_) 2.0 Turbo (220.AD5) 1994.06->2002.08
Wysokość [mm]: 5,9 | Średnica wewnętrzna [mm]: 40 | średnica zewnętrzna [mm]: 55 | Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara | Materiał: PTFE (Polytetrafluorethylen) | Materiał: FPM (fluor-kauczuk) | Strona zabudowy: od strony czołowej | Ciężar [kg]: 0,011 | uwzględnić informację serwisową: |
TOPRAN
- HP 107 977
- PODUSZKA SILNIKA VAG /PRAWA/ 6-bieg.skrzynia Golf 4, A3, Octavia
Zamienniki 19
CORTECO
- COR 20029116
- SIMMERING 40X55X6,4
Strona zabudowy: od strony czołowej | Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 40 | Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 55 | Wysokość 1 [mm]: 6,4 | Materiał: PTFE (Polytetrafluorethylen) | Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny | Ochrona przeciwpyłowa: z uszczelką wargową przeciwpyłową | Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z tuleją montażową |
CORTECO
- COR 21653036
- PODUSZKA SILNIKA VW PRAWA A3 1.8 T 1.9TDI, GOLF 4, BORA
Rodzaj łożyskowania: Hydrołożysko | Ciężar [kg]: 2,05 |
ELRING
- ELR 026.750
- SIMMERING 55X40X6,4 CITROEN C1,C2,C3, XSARA 1,4 HDI,PEUGEOT 206,307 DV4TD 02-
Średnica wewnętrzna [mm]: 40 | średnica zewnętrzna [mm]: 55 | Wysokość [mm]: 6,4 | Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: ASW | Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny | Materiał: PTFE (Polytetrafluorethylen)/FPM (Fluor-Kautschuk) | Ochrona przeciwpyłowa: z uszczelką wargową przeciwpyłową | Przestrzegaj informacji montażowych: | Numer taryfy materiału: 8484200000 |
FEBI BILSTEIN
- FEB 15908
- PODUSZKA SILNIKA VAG (!) /PRAWA/ A3 1.8/T 1.9TDI, GOLF 4, BORA
Materiał: Guma / metal | Strona zabudowy: z prawej | Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe | Ciężar [kg]: 2,2 | dla numeru OE: 1J0 199 262 BF |
GSP
- GSP 510052
- PODUSZKA SILNIKA AUDI (!) A3 (8L1),1.8,1996.09->2003.05
GSP
- GSP 510054
- PODUSZKA SILNIKA AUDI (!) A3 (8L1),1.8,1996.09->2003.05
LEMFORDER
- LMI 22625 01
- PODUSZKA SILNIKA AUDI (!) A3 (8L1)
Strona zabudowy: z prawej | Rodzaj łożyskowania: Hydrołożysko | dla numeru OE: 1J0 199 262 AP | dla numeru OE: 1J0 199 262 BF |
RUVILLE
- RUV 325483
- PODUSZKA SILNIKA VAG /PRAWA/ 6-BIEG.SKRZYNIA GOLF 4, A3, OCTAVIA
SASIC
- SAS 1950003
- SIMMERING 40X55X6,4 CITROEN Citroen C1,C2,C3, Xsara 1,4 HDI,Peugeot 206,307 DV4TD 02- 55x40x6,4
Strona zabudowy: od strony czołowej | Średnica wewnętrzna [mm]: 40 | średnica zewnętrzna [mm]: 55 | Grubość [mm]: 5,9 | dla numeru OE: 1608940680 |
SWAG
- SWA 30 13 0080
- PODUSZKA SILNIKA VAG /PRAWA/ A3 1.8/T 1.9TDI, GOLF 4, BORA
Materiał: Guma / metal | Strona zabudowy: z prawej | Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe | Ciężar [kg]: 2,2 | dla numeru OE: 1J0 199 262 BF |
TEDGUM
- TED 00626611
- PODUSZKA SILNIKA SEAT SEAT, LEON,AGN/AGU/AUM/ARZ/AGP/AQM/AGR/ALH/ATD/AHF/ASV/AJM/AUY/ASZ/ASZ/ARL/APK/AQY/AZH, 1,4->2,3, 98/10->
TEDGUM
- TED 00636613
- PODUSZKA SILNIKA SKODA SKODA, OCTAVIA,AGN/AGU/AUM/ARZ/AGP/AQM/AGR/ALH/ATD/AHF/ASV/AJM/AUY/ASZ
TEDGUM
- TED 00726607
- PODUSZKA SILNIKA VOLKSWAGEN VOLKSWAGEN, BORA,ATD/AHF/ASV/AJM/AUY/ASZ/ARL/APK/AQY/AZH/AGZ/AGN/AGU/AUM/AGP/AQM/AGR/ALH/AXP/APE/AEH/AKL/APF/AVU/BFQ, 1,4->2,3, 98/10->
wymagana liczba: 1 | Strona zabudowy: z przodu po prawej | Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
- TRU 07.20.024
- PODUSZKA SILNIKA VW/AUDI A3 OCTAVIA BORA GOLF IV NEW BEETLE 1.6 /PRAWA/
dla numeru OE: 1J0 199 262 BF | Strona zabudowy: z przodu po prawej |
VAG
- VAG 1J0199262BE
- PODUSZKA SILNIKA VOLKSWAGEN VOLKSWAGEN, BORA,ATD/AHF/ASV/AJM/AUY/ASZ/ARL/APK/AQY/AZH/AGZ/AGN/AGU/AUM/AGP/AQM/AGR/ALH/AXP/APE/AEH/AKL/APF/AVU/BFQ, 1,4->2,3, 98/10->
VAICO
- VAI 10-1257
- PODUSZKA SILNIKA VAG (!) A3 OCTAVIA BORA GOLF IV NEW BEETLE 1.8 1.8T 1.9 TDI 2.0 /PRAWA/
Strona zabudowy: z przodu po prawej | Strona zabudowy: z przodu | Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe | Ciężar [kg]: 2,2221 |
VARIOUS SUPPLIERS
- XXX 1J0199262BF
- PODUSZKA SILNIKA VAG
VICTOR REINZ
- RNZ 81-35554-00
- SIMMERING 40X55X6,4 CITROEN (!) CITROEN C1,C2,C3, XSARA 1,4 HDI,PEUGEOT 206,307 DV4TD 02- 55X40X6,4 F
Materiał: PTFE (Polytetrafluorethylen) | Materiał: ACM (poliakryl-kauczuk) | Średnica wewnętrzna [mm]: 40 | średnica zewnętrzna [mm]: 55 | Wysokość [mm]: 6,4 | Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: A SL | Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny |
VIKA
- VKA 11990251801
- PODUSZKA SILNIKA VW PODUSZKA SILNIKA VW
Materiał: Guma / metal | Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe | Strona zabudowy: z prawej | Ciężar [kg]: 2,2 | wymagana liczba: 1 |
Dodatkowe odpowiedniki 9
Uwaga! Wyszukiwanie rozszerzone
Pokazane poniżej produkty mogą nie być dokładnym odpowiednikiem.
Upewnij się, porównując numery OEM, parametry oraz ilustracje.
AJUSA
- AJS 15083900
- SIMMERING 40X55X6,4 (!) SIMMERING 40X55X6,4
Średnica wewnętrzna [mm]: 40 | średnica zewnętrzna [mm]: 55 | Wysokość [mm]: 6,4 |
CORTECO
- COR 12016528
- SIMMERING 40X55X7
Strona zabudowy: od strony czołowej | Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 40 | Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 55 | Wysokość 1 [mm]: 7 | Materiał: FPM (fluor-kauczuk) | Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny | Ochrona przeciwpyłowa: z uszczelką wargową przeciwpyłową |
CORTECO
- COR 46085500
- SIMMERING 55X40X6,5
Strona zabudowy: od strony czołowej | Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 40 | Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 55 | Wysokość 1 [mm]: 6,5 | Materiał: FPM (fluor-kauczuk) | Ochrona przeciwpyłowa: z uszczelką wargową przeciwpyłową | Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny |
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
- DRM DRM02169
- PIERŚCIEŃ USZCZELNIAJĄCY WAŁU 40X55X6.5 PSA, FORD PSA, FORD, MINI, VOLVO FIAT, MAZDA, MITSUBISHI, TOYOTA
Strona zabudowy: od strony czołowej | Wysokość [mm]: 6,5 | Średnica wewnętrzna [mm]: 40 | średnica zewnętrzna [mm]: 55 | Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny | Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: ASW |
ELRING
- ELR 076.220
- SIMMERING 40X55X6,5 C4,C5,406,407 1.8 16V SIL.6FZ(EW7J4)
Średnica wewnętrzna [mm]: 40 | średnica zewnętrzna [mm]: 55 | Wysokość [mm]: 6,5 | Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: AS | Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny | Materiał: FPM (fluor-kauczuk) | Ochrona przeciwpyłowa: z uszczelką wargową przeciwpyłową | Numer taryfy materiału: 8484200000 |
TOPRAN
- HP 302 171
- SIMMERING 40X55X6 CITROEN PEUGEOT pompa oleju, 508 1.6 HDi 2010.11->
Średnica wewnętrzna [mm]: 40 | średnica zewnętrzna [mm]: 55 | Wysokość [mm]: 6,4 | Ochrona przeciwpyłowa: z uszczelką wargową przeciwpyłową | Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny | Materiał: PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara | Strona zabudowy: od strony czołowej |
TOPRAN
- HP 302 172
- SIMMERING PEUGEOT 508 1.6 HDi 2010.11->
Średnica wewnętrzna [mm]: 85 | średnica zewnętrzna [mm]: 105 | Wysokość [mm]: 8,8 | Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów | Ochrona przeciwpyłowa: z uszczelką wargową przeciwpyłową | Materiał: PTFE (Polytetrafluorethylen) | Rodzaj gwintu: Gwint lewoskrętny |
VAICO
- VAI 25-1349
- SIMMERING VOLVO (!) V60 I (155, 157) 1.6 DRIVe 2010.07->2018.12
Strona zabudowy: od strony czołowej | Ciężar [kg]: 0,0336 |
VICTOR REINZ
- RNZ 81-34454-10
- SIMMERING 40X55X6 CITROEN PEUGEOT (!) RODZAJ USZCZELNIENIA PROMIENIOWEGO WAŁU - A SL RODZAJ GWINTU - GWINT PRAWOSKRĘTNY MATERIAŁ - PTFE (POLYTETRAFLUORETHYLEN)
Materiał: PTFE (Polytetrafluorethylen) | Średnica wewnętrzna [mm]: 40 | średnica zewnętrzna [mm]: 55 | Wysokość [mm]: 6 | Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: A SL | Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny |