Produkty 1
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
- DRM DRM0414
- PRZEWÓD OLEJOWY TURBINY PSA 1.6HDI 1.6HDI
Dodatkowe odpowiedniki 15
Uwaga! Wyszukiwanie rozszerzone
Pokazane poniżej produkty mogą nie być dokładnym odpowiednikiem.
Upewnij się, porównując numery OEM, parametry oraz ilustracje.
AJUSA
- AJS OP10049
- PRZEWÓD OLEJOWY TURBINY CITROEN (!) MOT. DV6TED4(9HZ) CITROEN XSARA PICASSO HDI 16V Uwaga! Należy przełożyć mocowania z oryginalnego przewodu.
Dopływ / odpływ: przewód zasilający |
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
- DRM DRM0126
- USZCZELKA MIEDZIANA PRZEWODU TURBINY PSA CITROEN BERLINGO C2, C3 / C3 PICASSO, C4 /C4 PICASSO 1.6 HDI, C5 XSARA PICASSO 1.6 HDI, PEUGEOT 1007, 206, 207, 3008, 307, 308 1.6 HDI, 407 5008 PARTNER 1.6 HDI
Grubość [mm]: 3 | Materiał: Miedź | Średnica wewnętrzna [mm]: 12 | średnica zewnętrzna [mm]: 18 |
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
- DRM DRM0363S
- USZCZELKA PRZEWODU TURBINY PSA (4SZT) Berlingo, C3, C4, Jumpy, 206, 207,308,Partner 1.4 Hdi/1.6 Hdi
Grubość [mm]: 3 | Średnica wewnętrzna [mm]: 12 | średnica zewnętrzna [mm]: 18 | Stary-koniecznie porównać z nową częścią (szczególnie nr OE): |
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
- DRM DRM0414L
- PRZEWÓD OLEJOWY TURBINY PSA 1.6HDI + ŚRUBY + śruby mocujące
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
- DRM DRM0415
- PRZEWÓD OLEJOWY TURBINY PSA 1.6HDI PRZEWÓD OLEJOWY TURBINY PSA 1.6HDI
Dopływ / odpływ: przewód zasilający |
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
- DRM DRM0415L
- PRZEWÓD OLEJOWY TURBINY Z USZCZELKAMI PSA
Dopływ / odpływ: przewód zasilający | Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z pierścieniami uszczelniającymi | Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: ze śrubami |
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
- DRM DRM0416
- PRZEWÓD OLEJOWY TURBINY PSA 1.6HDI PRZEWÓD OLEJOWY TURBINY PSA 1.6HDI
Dopływ / odpływ: przewód zasilający |
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
- DRM DRM0416L
- PRZEWÓD OLEJOWY TURBINY Z USZCZELKAMI PSA
Dopływ / odpływ: przewód zasilający | Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniami | Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: ze śrubami |
FA1
- FIS 756.521.010
- PODKŁADKA MIEDZIANA Cu 12,00 x 18,00 x 3,00
Średnica wewnętrzna [mm]: 12 | średnica zewnętrzna [mm]: 18 | Grubość [mm]: 3 | Materiał: Miedź | Kształt: Wersja A |
FAST
- FAS FT48802
- USZCZELKA TURBINY CITROEN BERLINGO 08> WLOT OLEJ 1.6 HDI 18X12X3
Grubość [mm]: 3 | Materiał: Miedź | Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka | Średnica wewnętrzna [mm]: 12 | średnica zewnętrzna [mm]: 18 |
FAST
- FAS FT61316
- RURA OLEJU CITROEN BERLINGO 08> WLOT TURBOSPRĘŻARKA 1.6 HDI
Strona zabudowy: wylot | Materiał: Stal | Masa [g]: 200 |
FEBI BILSTEIN
- FEB 103660
- PRZEWÓD OLEJOWY CITROEN (!) C5 II (RC_) 1.6 HDi (RC8HZB) 2004.08->
NISSENS
- NIS 935048
- PRZEWÓD OLEJOWY TURBINY CITROEN (!) MOT. DV6TED4(9HZ) CITROEN XSARA PICASSO HDI 16V Uwaga! Należy przełożyć mocowania z oryginalnego przewodu.
NISSENS
- NIS 935063
- PRZEWÓD OLEJOWY TURBINY FORD PSA (!) MOT. HHDA , PEUGEOT 207 (06-), PEUGEOT 307 (00-), PEUGEOT 308 (07-), PEUGEOT EXPERT (07-), PEUGEOT PARTNER (96-), PEUGEOT PARTNER (08-), CITROEN BERLINGO (96-), CITROEN BERLINGO (08-), CITROEN C3 (02-), CITROEN C3 II (09-), CITROEN C3 PICASSO (09-), CITRO
NISSENS
- NIS 935089
- PRZEWÓD OLEJOWY TURBINY FORD MINI PSA (!) MOT. 9HZ PEUGEOT 206 (98-), PEUGEOT 207 (06-), PEUGEOT 3008 (09-), PEUGEOT 307 (00-), PEUGEOT 308 (07-), PEUGEOT 407 (04-), PEUGEOT 5008 (09-), PEUGEOT 1007 (05-), CITROEN BERLINGO (08-), CITROEN C2 (02-), CITROEN C3 (02-), CITROEN C3 PICASSO (09-), CITRO