KLEEN-FLO
- AMT 11-331
- SILIKONOWY SMAR DO HAMULCÓW 170G KLEEN-FLO Eze-Slide Formuła preparatu została specjalnie opracowana tak, by nie topiąc się, wytrzymywał wysokie temperatury związane z silnym hamowaniem. Chroni okładziny hamulcowe przed nierównomiernym i przedwczesnym zużyciem oraz smaruje i zapobiega korozji meta
KLEEN-FLO
- AMT 11-800
- WIELOFUNKCYJNY SMAR PENETRUJĄCY 330 G Znakomity wielofunkcyjny środek o właściwościach penetrujących, zapobiegający korozji, zabezpieczający, smarujący i zapobiegający utlenianiu. Nie przepuszcza wody, usuwa wilgoć, tworzy powłokę gruntową. Żel na bazie wosku nie pozostawiający zacieków, po n
AMTRA
- AMT 20-A93
- SMAR DO ŁAŃCUCHÓW MOTOCYKLOWYCH MA 400ML MA PROFESSIONAL - Smar do łańcuchów motocyklowych 400ml
MAHLE
- BET ACPL 11 000P
- OLEJ DO KLIMATYZACJI PAO-OIL ISO 68-AA1 500ML PAO 68 AA1 0,5 L
Rodzaj połączenia: Butelka | Pojemność [ml]: 500 | Jednostka ilości: Mililitr | Czynnik chłodniczy: R 12 | Czynnik chłodniczy: R 1234yf | Czynnik chłodniczy: R 134a | Czynnik chłodniczy: R 22 | Czynnik chłodniczy: R 413A | Czynnik chłodniczy: R 500 | Czynnik chłodniczy: R 502 | Czynnik chłodniczy: R 507a | Wysokość opakowania [cm]: 18,50 | Ciężar netto [g]: 427 | Szerokość opakowania [cm]: 5,30 | Długość opakowania [cm]: 8,0 |
MAHLE
- BET ACPL 15 000P
- OLEJ DO KLIMATYZACJI PAO-OIL ISO 68-AA1 + UV 500ML PAO AA1 PLUS UV 0,5 L
Rodzaj połączenia: Butelka | Pojemność [ml]: 500 | Jednostka ilości: Mililitr | Czynnik chłodniczy: R 12 | Czynnik chłodniczy: R 134a | Czynnik chłodniczy: R 22 | Czynnik chłodniczy: R 413A | Czynnik chłodniczy: R 500 | Czynnik chłodniczy: R 502 | Czynnik chłodniczy: R 507a | Wysokość opakowania [cm]: 18,50 | Ciężar netto [g]: 410 | Szerokość opakowania [cm]: 5,30 | Długość opakowania [cm]: 8,0 |
BMW
- BMW 83222413511
- OLEJ PRZEDKŁADNIOWY BMW OLEJ PRZEDKŁADNIOWY BMW
BOSCH
- BOS 5000000151
- SMAR DO HAMULCÓW SUPERFIT 5ML (!) Preparaty BOSCH Superfit są stałymi smarami na bazie oleju mineralnego. Są niezastąpione podczas montażu hamulców i tarcz bębnowych, gwarantując ich skuteczne działanie przez długi czas.
CASTROL
- CAS 5W30 RN17 5
- OLEJ 5W-30 CASTROL GTX RN17 5L (!) RENAULT RN17 NOWY TRAFIC
Klasa lepkości wg SAE: 5W-30 | Dopuszczenie przez producenta: MB 226.52 | Dopuszczenie przez producenta: Renault RN 17 | Specyfikacja: ACEA Light Duty C3 | Olej: Olej syntetyczny | Klasa lepkości SAE: 5W-30 | Rodzaj połączenia: Butelka | Pojemność [litr]: 5 |
FRENKIT
- FRE 86010
- SMAR PRZEŹROCZYSTY DO PROWADNIC (SASZETKA 5GR.) SMAR PRZEŹROCZYSTY DO PROWADNIC (SASZETKA 5GR.)
LOBRO
- GKN 9043111
- SMAR DO PRZEGUBÓW 80G SPRZEDAJEMY PO 1 SZTUCE 80G
K2
- K2 O1401E
- OLEJ 5W-30 TEXAR K2 FUEL ECONOMY 1L (!) OLEJ 5W-30 K2 SL/CF/CF-4 XL 1L
LIQUI MOLY
- LQM 21738
- ATF TOP TEC 1850 1L Olej do automatycznych skrzyń biegów typu 6HP oraz 8HP Dexron VI, Mercon LV, Aisin Warner AW-1, BMW 83 22 2 305 396, BMW 83 22 2 305 397, BMW 83 22 2 152 426, BMW 83 22 0 142 516, BMW 83 22 2 289 720, BMW M-1375.4, Fiat 9.55550-AV5, JWS 3324 (Aisin Warner
LIQUI MOLY
- LQM 6738
- OLEJ 0W-20 SPECIAL TEC AA 1L Olej o niskiej lepkości do samochodów azjatyckich i amerykańskich API SN, ILSAC GF-5, Chrysler MS-6395, Daihatsu, Ford WSS-M2C 946-A, GM 6094 M, Honda, Hyundai, Isuzu, Kia, Mazda, Mitsubishi Dia Queen, Nissan, Subaru, Suzuki, Toyota
Pojemność [litr]: 1 | Rodzaj połączenia: Kanister | Klasa lepkości wg SAE: 0W-20 | Specyfikacja wg API: SP | Specyfikacja wg ILSAC: GF-6A | Zalecenie producenta oleju: Chrysler MS-6395 | Zalecenie producenta oleju: Fiat 9.55535-CR1 | Zalecenie producenta oleju: Ford WSS-M2C 947-A | Zalecenie producenta oleju: Ford WSS-M2C947-B1 | Zalecenie producenta oleju: Ford WSS-M2C962-A1 | Zalecenie producenta oleju: GM 6094 M | Zalecenie producenta oleju: GM dexos1 Gen 3 | Zalecenie producenta oleju: Honda | Zalecenie producenta oleju: Hyundai | Zalecenie producenta oleju: Kia | Zalecenie producenta oleju: Mazda | Zalecenie producenta oleju: Mitsubishi Dia Queen | Zalecenie producenta oleju: Nissan | Zalecenie producenta oleju: Subaru | Zalecenie producenta oleju: Toyota |
LIQUI MOLY
- LQM 8903
- OLEJ SPECIAL TEC F 0W 30 5L Olej silnikowy o niskej lepkości opracowany specjalnie do silników Diesla samochodów Ford, doskonałe właściwości chroniące przed zuzyciem sprawiaja że idealnie sprawdzi sie w pojazdach wyposazonych w system Start - Stop. Może byc stosowany w silnikach wyp
Pojemność [litr]: 5 | Rodzaj połączenia: Kanister | Klasa lepkości wg SAE: 0W-30 | Specyfikacja wg ACEA: C2 | Dopuszczenie przez producenta: API SN | Specyfikacja wg API: SN | Dopuszczenie przez producenta: Ford WSS-M2C 950-A | Dopuszczenie przez producenta: STJLR.03.5007 | Zalecenie producenta oleju: IVECO 18-1811 SC1 LV |
MOBIL
- MOB 0W30 ESP 1
- OLEJ 0W-30 OLEJ MOBIL 1 ESP 1L OLEJ 0W-30 OLEJ MOBIL 1 ESP 1L
Pojemność [litr]: 1 | Rodzaj połączenia: Butelka | Klasa lepkości wg SAE: 0W-30 | Specyfikacja wg ACEA: C3 | Specyfikacja wg API: SL | Specyfikacja wg API: SJ | Dopuszczenie przez producenta: MB-Approval 229.31 | Dopuszczenie przez producenta: MB-Approval 229.51 | Dopuszczenie przez producenta: MB-Approval 229.52 | Dopuszczenie przez producenta: VW 504 00 | Dopuszczenie przez producenta: VW 507 00 | Dopuszczenie przez producenta: Porsche C30 | Zalecenie producenta oleju: ACEA C2 | Zalecenie producenta oleju: ACEA C3 | Zalecenie producenta oleju: API SP | Zalecenie producenta oleju: API SN Plus | Zalecenie producenta oleju: API SN | Zalecenie producenta oleju: API SL | Zalecenie producenta oleju: API SJ | Numer taryfy celnej: 34031980 | Długość opakowania [cm]: 39 | Szerokość opakowania [cm]: 23 | Wysokość opakowania [cm]: 23,5 |
MOTUL
- MTU 5W30 8100 ECO L
- OLEJ 5W-30 8100 ECO-LITE MOTUL 5L API SN ILSAC GF-5 Approved GM-dexos1 Gen 2 for GM gasoline engines. License D10577HI011. Nowe silniki benzynowe HONDA, SUBARU, TOYOTA. W 100% syntetyczny zmniejszający zużycie paliwa olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszych samochodów wyposażon
Pojemność [litr]: 5 | Rodzaj połączenia: Kanister | Klasa lepkości wg SAE: 5W-30 | Zalecenie producenta oleju: CHRYSLER MS 6395 | Zalecenie producenta oleju: FIAT 9.55535-CR1 | Zalecenie producenta oleju: FORD WSS-M2C929-A | Zalecenie producenta oleju: FORD WSS-M2C946-A | Zalecenie producenta oleju: FORD WSS-M2C946-B1 | Zalecenie producenta oleju: FORD WSS-M2C961-A1 | Zalecenie producenta oleju: GM 4718 M | Zalecenie producenta oleju: GM 6094 M | Zalecenie producenta oleju: GM dexos1 GEN3 | Specyfikacja wg API: SP/RC | Specyfikacja wg ILSAC: GF-6A | Ciężar brutto [kg]: 4,56 |
MOTUL
- MTU 5W30 8100XPLUS 6
- OLEJ 5W-30 8100 X-CLEAN+ MOTUL 60L ACEA A3/B3 C3 BMW Long Life-04 MB-Approval 229.51 Porsche C30 VW 504 00 - 507 00 Do silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem i wolnossących, z bezpośrednim wtryskiem paliwa, spełniających emisji spalin EURO IV i EURO V, wymagających olejów o wys
Pojemność [litr]: 60 | Rodzaj połączenia: Beczka | Klasa lepkości wg SAE: 5W-30 | Dopuszczenie przez producenta: BMW LL-04 | Dopuszczenie przez producenta: MB 229.51 | Dopuszczenie przez producenta: PORSCHE C30 | Dopuszczenie przez producenta: VW 504 00 507 00 | Specyfikacja wg ACEA: C3 | Ciężar brutto [kg]: 55,8 |
EURO REPAR
- PSA ATFAL4
- OLEJ PRZEKŁADNIOWY EUROREPAR ATF4 1L B712340
SHELL
- SHE TONNA S2 M 220 2
- OLEJ TONNA S2 M 220 20L OLEJ Tonna S2 M 220 20L
SKF
- SKF VKG 1/0.2
- SMAR DO ŁOŻYSK 0,2 KG SMAR DO ŁOŻYSK 0,2 KG
SKF
- SKF VKG 1/5
- SMAR DO ŁOŻYSK 5 KG SMAR DO ŁOŻYSK 5 KG
SPECOL
- SPC L-HV 208
- OLEJ HYDRAULICZNY L-HV 46 208L Oleje klasy L-HV są mineralnymi olejami do zastosowania w wysoko obciążonych układach napędu, pracujących przy prędkościach ok. 2500 obr./min i ciśnieniupow. 35 MPa oraz pompach łopatkowych (ciśnienie do 20 MPa), gdzie wymagany jest wysoki poziom własnośc
TOTAL
- TOT 0W20 INEO FIRST
- OLEJ 0W20 INEO FIRST 1L (!) ACEA: C5 PSA B71 2010
TOTAL
- TOT 5W30 FGC 1
- OLEJ 5W-30 TOTAL QUARTZ 9000 FUTURE FGC 1L (!) API: SN+ ILSAC: GF-5