BLUE PRINT
- BLP ADG06820
- POMPA PALIWA Z CZUJNIKIEM HYUNDAI (!) Santa Fe I 2000 - 2006
Długość [mm]: 228 | Szerokość [mm]: 170 | Wysokość [mm]: 150 | Liczba połączeń: 5 | Strona zabudowy: w zbiorniku paliwa | rura Ø [mm]: 8 | Ciężar [kg]: 0,842 | Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z czujnikiem poziomu paliwa |
BLUE PRINT
- BLP ADT36854
- RĘCZNA POMPKA PALIWA TOYOTA (!) Toyota Land Cruiser 4x4 (HZJ80) 4.2 D
Długość [mm]: 160 | Szerokość [mm]: 105 | Wysokość [mm]: 120 | Ciężar [kg]: 0,400 |
BOSCH
- BOS 1987580011
- ZESPÓŁ ZASILAJĄCY HYUNDAI KIA (!) ACCENT IV (RB) 1.4/1.6, RIO III (UB) 1.2/1.25/1.4/1.6
BOSCH
- BOS 1987580032
- ZESPÓŁ ZASILAJĄCY FORD MAZDA (!) FIESTA VI 1.25/1.4/1.6/1.6 Ti, 2 (DE_, DH_3) 1.3/1.5
Strona zabudowy: w zbiorniku paliwa | Tryb pracy: elektryczny |
BOSCH
- BOS 1987580041
- ZESPÓŁ ZASILAJĄCY VAG (!) 1.0/1.2/1.4/1.8 TFSI
BOSCH
- BOS 1987580089
- ZESPÓŁ ZASILAJĄCY AUDI (!) ZESPÓŁ ZASILAJĄCY AUDI
Strona zabudowy: w zbiorniku paliwa | Tryb pracy: elektryczny |
BOSCH
- BOS 2430101710
- PODKŁADKA REGULACYJNA (!) PODKŁADKA REGULACYJNA
BOSCH
- BOS 9431610717
- PODKŁADKA POMPY ZEXEL (!) Podkładka regulacyjna
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
- DRM DRM0140
- POMPKA RĘCZNA PRZEWODU, PALIWA UNIWERSALNA Do przewodu 10 mm, wejście i wyjście pod kątem 90 stopni -odwrócone w przeciwne strony
dla średnicy przewodu [mm]: 10 |
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
- DRM DRM0155
- POMPKA PALIWA DIESEL - GRUSZKA Do przewodu 10 mm, wejście i wyjście pod kątem 90°
dla średnicy przewodu [mm]: 10 |
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
- DRM DRM0158
- POMPKA PALIWA DIESEL - GRUSZKA Do przewodu 8 mm, wejście i wyjście proste
ERA
- ERA 770194A
- SILNIK POMPY PALIWA FORD GALAXY MONDEO IV S-MAX FORD Galaxy Mondeo IV S-Max
Ciśnienie [bar]: 3 | Tryb pracy: elektryczny | Liczba połączeń: 2 | Wydatek [l/h]: 170 |
FEBI BILSTEIN
- FEB 175269
- POMPA WYSOKIEGO CIŚNIENIA VW AUDI (!) POMPA WYSOKIEGO CIŚNIENIA VW AUDI
Liczba połączeń: 2 | Strona zabudowy: po stronie silnika | Ciężar [kg]: 0,794 |
FEBI BILSTEIN
- FEB 34604
- POMPA PALIWA FORD (!) C-MAX (DM2) 1.8 2007.02->2010.09
Liczba połączeń: 4 | Ciężar [kg]: 0,990 | Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z czujnikiem poziomu paliwa |
FIAT
- FIA 504342423
- POMPA WTRYSKOWA CR IVECO DAILY 3.0 D
HELLA
- HEL 8TF 358 106-001
- POMPA PALIWA ZES. NAPR. ALFA ROMEO FIAT MITO (955_) 1.4, GRANDE PUNTO (199_) PUNTO (199_) PUNTO EVO (199_) 1.2/1.4,
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniem | Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z czujnikiem poziomu paliwa | Liczba zestyków: 4 | Tryb pracy: elektryczny | Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!: |
HELLA
- HEL 8TF 358 106-031
- POMPA PALIWA ZESPÓŁ ZASILAJĄCY BMW BMW 1 (E81, E87), X1 (E84) 1.6/2.0/3.0 09.07-
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniem | Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z czujnikiem poziomu paliwa | Liczba zestyków: 4 | Tryb pracy: elektryczny | Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!: |
PIERBURG
- MMA MAM00117M
- POMPA PALIWA ZES. NAPR. NISSAN OPEL RENAULT Ciśnienie (bar) 1.0, PRIMASTAR (X83) 1.9 dCi, VIVARO A (X83) 1.9 DI/DTI/2.5 DTI, TRAFIC II 1.9 dCi
MAGNETI MARELLI
- MMA MAM00118M
- POMPA PALIWA AUDI A4 B6
Wydatek [l/h]: 140 | Ciśnienie robocze [bar]: 3 |
MAGNETI MARELLI
- MMA MAM00119
- POMPA PALIWA FORD (!) FORD
Tryb pracy: elektryczny | Wydatek [l/h]: 105 | Napięcie na wejściu [V]: 12 | Ciśnienie robocze [bar]: 5 |
MAGNETI MARELLI
- MMA MAM00125
- POMPA PALIWA DB (!) DB
Wydatek [l/h]: 110 | Tryb pracy: elektryczny | Napięcie na wejściu [V]: 12 | Ciśnienie robocze [bar]: 4 |
MAGNETI MARELLI
- MMA MAM00132
- POMPA PALIWA BMW (!) BMW
Wydatek [l/h]: 100 | Tryb pracy: elektryczny | Napięcie na wejściu [V]: 12 | Ciśnienie robocze [bar]: 3,5 |
MAGNETI MARELLI
- MMA MAM00135
- POMPA PALIWA CHEVROLET (!) CHEVROLET, FIAT, KIA, MITSUBISHI, PEUGEOT
Wydatek [l/h]: 110 | Tryb pracy: elektryczny | Napięcie na wejściu [V]: 12 | Ciśnienie robocze [bar]: 3,1 |
MAGNETI MARELLI
- MMA MAM00138
- POMPA PALIWA VOLVO (!) VOLVO
Wydatek [l/h]: 110 | Tryb pracy: elektryczny | Napięcie na wejściu [V]: 12 | Ciśnienie robocze [bar]: 3,5 |